۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۴۷

همزمان با آغاز هفته دولت؛

بهره برداری از ۷۷ پروژه در مانه و سملقان آغاز شد

بهره برداری از ۷۷ پروژه در مانه و سملقان آغاز شد

مانه و سملقان- فرماندار شهرستان مانه و سملقان گفت: همزمان با آغاز هفته دولت بهره برداری از ۷۷ طرح و پروژه عمرانی و خدماتی در این شهرستان آغاز شد.

غلامرضا عوض زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۷۷ پروژه عمرانی و خدماتی با هزینه کرد بیش از ۳۷ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری به بهره برداری می رسد.

وی آسفالت ۴۲ کیلومتر راه روستایی و عملیات تصفیه خانه شهر آشخانه با اعتباری بیش از سه میلیارد تومان را از جمله طرح های شاخص افتتاحی هفته دولت در شهرستان مانه و سملقان برشمرد.

عوض زاده افزود: همچنین مجتمع های آبرسانی روستاهای امند، خرتوت و کالیمانی و مجتمع آبرسانی امام رضا(ع) از دیگر پروژه های افتتاحی هفته دولت در این شهرستان هستند که برای اجرای آنها حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و اعتبارات استانی هزینه شد.

وی بهره برداری از ۱۷ طرح هادی روستایی با اعتبار هزینه شده بیش از سه میلیارد تومان و گازرسانی به ۴۰ روستا را از دیگر پروژه های افتتاحی در شهرستان مانه و سملقان برشمرد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان مانه و سملقان با اشاره به این که در یک سال گذشته اقدامات مؤثری در بخش تکمیل زیرساخت های این شهرستان انجام گرفت که از جمله این اقدامات بهره برداری از بیمارستان ۳۲ تختخوابی آشخانه بود، اظهار داشت: در طول یک سال گذشته بیش از شش میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز و تکمیل این بیمارستان هزینه شد به گونه ای که بیمارستان مزبور در حال حاضر به غیر از تخصص ارتوپد، در سایر تخصص های پزشکی به بیماران خدمات ارائه می دهد.

 

کد خبر 2894008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha